Renoverat...

Sen sist jag skrev här så har vi renoverat lite då! Golvet i sovrummet är tilläggsisolerat och ett nytt klickgolv är lagt där! Nu håller vi på med tvrummet! Det blir skit bra hittills iaf, så sen är det bara att skaffa en ny soffa dit :) för den vi har nu kommer inte att passa in och glad är jag för det för den är så fruktansvärt ful också så :P hahaha... 

Just nu längtar jag till den 27 november för då ska jag och Linus åka till Linda i Sundsvall 😀 ska bli så jävla skönt att komma härifrån ett dygn! Gud vad vi ska äta och drick gott och prata en massa skit hon och jag som förr i tiden! Saknar henne så enormt mycket ska jag säga! Min barndomsvän som finns där i vått och torrt! Bästa Linda ❤️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback