Inte så undra på.....

Jag har ju vart lite upp och ner i mitt humör och allt sånt ett tag nu. Och igår var jag till läkaren och tog nya prover. Han ringde upp mig på eftermiddagen och frågade hur jag egentligen mådde, jo det är väl bra, lite trött och humörsvängningar bara svarade jag. Då fick han ur sig, att med dina resultat på proverna så är jag förvånad över att du ens är uppe på benen, att du ens jobbar går i skolan och har småbarn det är för mig ett under att du orkar det! Jaha tänkte jag då! Så berättade han resultatet också fick jag förhöjd dos med medicin nu då så får vi se hur det blir snart! Ska tillbaka och ta nya prover i början på januari! Så då hoppas jag att dom ser bättre ut! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback